628086
掲示板

投稿拒否ログ(スパムログ)のファイルサイズが大きくなりました。
至急、管理モードから投稿拒否ログを削除して下さい。



携帯電話対応
[トップに戻る] [留意事項] [ワード検索] [管理用]
お名前
Eメール
タイトル
メッセージ
メッセージ中には参照先URLと同じURLを書き込まないで下さい
参照先
暗証キー (英数字で8文字以内)
文字色

Jordan Super-Fly 2 投稿者: 投稿日:2015/02/10(Tue) 08:54 No.290   HomePage
Pada ketika itu, Aku pula mengambil keputusan untuk pergi ke Kuala Lumpur minggu depan.“Tengok betul-betul tangan Amir, mana awak dapat kain tu ha!?? jerkah Aira Dulang yang jatuh tidak dihiraukan??Err Aizat bagi tadi?? Jawab kawan acik teragak-agak Acik ni memang nak kenaAira pantas berlalu ke bilik acik Dia ketuk bilik acik macam nak roboh Sampaikan kepala acik terjenguk pun dia rasa nak ketuk lagi Sakit hati ni auch??Muhamad Aizat Muhamad Akil Aira benci acik!!! Harap-harap ibu dengan abah bolehlah tunaikan permintaan Aira ni. Wa? ada tak masalah yang nti hadapi? Gelas yang dihulurkan disambar rakus. dia tak perlu bersuara lagi.“Fina nak hadiah tak?


Air Jordan 14 Mens 投稿者: 投稿日:2015/02/10(Tue) 08:53 No.289   HomePage
Saya pergi dulu. Jangan tinggalkan abang lagi. Yana.Akhirnya aku berlalu,Kau tak boring ke pandang laut. Eh eh, Huh,“Err.Saudara” panggilku Dia yang baru sahaja ingin meletakkan punggungnya di kerusi menoleh kearahku Aku dapat merasakan betapa lajunya degupan jantungku.“Mana boleh macam tu. “Alah biasa lah tu kan orang perempuan. “Takda apalah tu.


Air Jordan 13 Air Max Fu... 投稿者: 投稿日:2015/02/10(Tue) 08:51 No.288   HomePage
”“Terserah ibu saja, Bu. Mata memandang jam yang terdapat di dinding. Butang send ditekan. Umi dia tak sihat sangat.??Lepas ni umi nak bawa kita pergi butik.” Ilie menjawab pertanyaan Amir sambil menyuapkan mee goring ke dalam mulutnya. memesan Ocha hangat dan Takomiyaki. seraya mengecup lembut kening kekasihnya. boleh hadapi semua ni, kita kahwin?


Jordans Spizikes 投稿者: 投稿日:2015/02/10(Tue) 08:49 No.287   HomePage
Otak awak tertinggal kat rumah ke sampai tak tahu bezakan perkataan suka dan benci?dah saya nak balik…” “I love you” Iskandar bersuara sambil cuba memegang tangan Naimah namun ditepis “Perempuan yang baik untuk lelaki yang baik dan begitu jugalah sebaliknyaSaya mungkin tak bertudung labuh atau berjubah tapi saya tahu batas pergaulan agama kita Awak tak boleh sentuh sayakita tak ada hubungan darah” Naimah bersuara sebelum berjalan terusPergiMeninggalkannyaDia merasakan seolah-olah hatinya direntapSeolah-olah dia melihat tayangan semula filem Memori-memori silam menerpa fikirannyadia teringat bagaimana Naimah sanggup meredah arus sungai yang deras semasa di Kem Jati Diri daripada menyambut huluran tangannyabagaimana Naimah sanggup berjalan meredah basah hujan dari membonceng motosikalnyabagaimana gadis itu mendendanya dengan pembariskayu atau apa sahaja yang dapat dicapaibagaimana mereka tak pernah bersentuhanbagaimana dia perlu menunggu gadis itu di pintu surau untuk memulakan sesi pembelajaran mereka dan bagaimana dia mengatakan ‘perempuan yang baik untuk lelaki yang baik’Dia terpaku berdiri di situKekecewaan beserta keinsafan menjalar perlahan ke dalam hatinyaManik-manik jernih ditahannya dari mengalirDia insaf Sayup-sayup kedengaran azan Asar dari masjid berdekatanperlahan-lahan dia merenggut rantai hitam yang menghiasi lehernya sebelum menanggalkan seutas tali biru dari lengannya dan dicampakkan ke dalam tong sampahDia menapak lemah ke surau sekolah dan menuju ke tempat wudukdia merasakan seolah-olah air paip yang mengalir itu mendamaikannyamenyucikannya dari dosa-dosa sebelum iniBuat pertama kali dalam hidupnyadia berasa amat tenangMelangkah keluar dari tempat wudukdia meraup wajahnya yang basah Sambil membutangkan semula lengan kemejanyadia melangkah perlahan ke arah bahagian solat lelaki Namun tergerak hatinya untuk menoleh ke arah Taman Bicara sekolahtempat para pembahas dan pemidato sekolah berkumpul untuk mesyuarat mingguan mereka dengan diiringi oleh Pengawas Biro Perhimpunan dan Pengucapan AwamDan.apa yang dilihatnya ialah Naimahgadis yang samaduduk membelakangi seorang pengawas lelaki yang memakai ‘suit vest’ sambil berpeluk tubuh Mereka kelihatan seperti pasangan bercinta lagaknya hatinya baran semulasebentar tadi Naimah mengajarnya akan baik dan buruk Dansekarang inigadis itu boleh pula duduk berdua-duaan dengan seorang lelaki Hatinya patah dan jiwanya pasrahdia berpaling arah apabila melihatkan pengawas lelaki itu cuba memegang tangan NaimahDan Naimah terlihat akan kelibat dirinya sebelum menjerit “Iskandartunggusaya boleh jelaskan” Mendengarkan itudia terus berlari pergientah apa sebabnya dia tidak tahuapa yang dia mahu hanyalah menyembunyikan diri untuk mengesat matanya yang sudah mula berair Namunternyata Naimah dapat membaca gerak hatinyalaluannya dipintas dan gadis itu kini sedang tegak berdiri di hadapannya.dia ingin memujuk gadis itu namun egonya yang tebal membuatkan kata-kata yang keluar dari mulutnya bukanlah ayat pujukan yang lembut sebaliknya tuduhan palsu yang keras dan kejam.”Lantas dia pun menyarungkan cincin ke jari manis ku dan mengucup dahiku. Bila dia diri sama jer dengan aku.Perbualan dua beranak itu diperhatikan oleh Nenek Salmi yang tersandar di dinding semenjak tadi.“Yang lain-lain tu menantu dan cucu-cucu nenek” sambungnya.” tanyaku kepada Ayah.Sirna untuk selamanya???.30 malam hari yang sama, lama kita tak jumpakan?


Real Foamposites For Che... 投稿者: 投稿日:2015/02/10(Tue) 07:09 No.286   HomePage
Sampai bila atok?Takde lagi orang yang nak buat solat hajat untuk kakak bila kakak nak exam.” Nurin sudah mulai buat-buat tidak faham dengan pertanyaanku yang bertalu-talu itu. tanda bersetuju untuk menantikan kepulangan emak kanak-kanak perempuan itu. Aku tengok Azim sengih-sengih jer. Habis sahaja degree aku dalam bidang Art dan Multimedia,“Faiq tadi cuba nak berjalan. malah bahagia sekarang ini umi.Armand menyesali kesilapannya kepada Aina.kini dia sedar tanpa Ainahidupnya tak bererti.”tye Armand cemas.ainna mengangguk perlahan.

| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | |

NO: PASS:

- KENT & MakiMaki -
携帯用改造:湯一路  &  isso